mennejåkinte

Hej. Det var ett tag sen. Helgen gick alltför fort.

I fredags klädde jag upp mig i rödprickig klänning, vita spetssrumpyxor och svarta klackskor och gick på reccegasque. Trerättersmiddag och roliga tal, sång och många skålar och en fransman till bordsherre som gav mig sitt nummer i min sångbok, upptäckte jag dagen efter. Mingel och lite dans, sen stup i säng.

I lördags kom Adrian hit och myste. Sen kom Erika, Erika, Oskar och Maria för att fira Erikas födelsedag. Erika lagade middag och vi drack gott och billigt lådvin och spelade Go och åt Marias hembakta kakor. Bilder finns på Facebook.

Igår tog Adrian och jag en promenad runt i Uppsala och jag visade honom massa ställen och så tog vi en promenad i botaniska trädgården. Vi gick hem, åt lax, spelade Monopol och kollade på "The hills have eyes". Sjukt äcklig och ganska onödig film.

Imorse åkte Adrian hem :(

Nu sitter jag och äter grön ärtsoppa (min nya hangup) och ska snart repetera den rysk-ortodoxa kyrkans historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0