Studentliv. Jaja.

Förutom att prata med en liten Brommabrud som bott i en herrgård och gått i privatskola i Paris och för detta ge denna pris och lov värd en superhjälte så diskuterade även The Voice-gänget vad de skulle göra i helgen. Då började jag fundera över vad jag själv ska göra i helgen.
Ikväll blir det pubrunda på 5-6 nationer med avslutning på Kalmars klubb Glasnost (är det inte fantastiskt så säg). Imorgon ska jag plugga. Sen ska Erika och jag på V-Dalas klubb Velvet. På söndag ska jag jobba på Kalmars söndagsfika. Sen ska jag plugga ännu mer.
Jag börjar känna mig som en student.

Innan pubrundan ska jag läsa på lite mer om Rysslands utrikespolitik. Stärkte mig med en hemgjord halloumiwrap för en liten stund sen; ett tunnbröd (Polarbröd) med mangold, rucola, några skivor stekt halloumi, soltorkade tomater och naturligtvis några klickar smetana och lite pustasallad (som förvisso inte är ryskt men hur fel kan det bli med strimlad morot, gurka, selleri och paprika i ättiks(?)lag). Det var gott.

Igår var jag och tränade. Jag har pinsamt dålig kondition. Men jag gjorde det i alla fall. Kredd till mig.

Kommentarer
Postat av: A

Perestroika!

2009-09-12 @ 15:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0