Vad har hänt?

Det var det. Det var sjukt lätt. Har inte stenkoll på alla uttalsregler men annars så. Gick därifrån efter mindre än en halvtimme av de två timmar vi hade på oss.

Efteråt försökpe P-C övertala mig att följa med till Ofvandahls för att fika men jag ville hem och äta och chilla. Vara för mig själv. Njuta av livet och tystnaden. Åt ryskt bovete med zucchini, fetaost och sallad. Och citronolja och chilisalt.

Var för övrigt sjukt nöjd imorse när jag för första gången på typ ett år fick på mig min svarta Kookaï-kjol från Stadsmissionen. Matchade med svart linne, vita strumpyxor och den gröna koftan som mamma stickat. Är sjukt dålig på outfitbilder så nån sån blir det inte men ni känner ju mig. Ni vet hur snygg jag är.

Nu ska jag läsa Veckorevyn och dricka sjukt mycket kaffe.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej finblogg du har :)

Hur är det med dig?

Trevlig helg föresten :)

Kram

2009-09-18 @ 13:12:19
URL: http://emeliewahlin.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hej, allt bra? Hoppas du får en riktigt trevlig helg!



Kram/ Nicki

2009-09-18 @ 13:58:19
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-18 @ 19:58:31
Postat av: lii

vilken fin blogg !



kolla gärna min med! :)



Btw. om du har bloglovin.. så lägg gärna till mig. Skulle bli massa glad

2009-09-18 @ 20:27:52
URL: http://teddiebeari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0