litterär bildning

Idag lånade morfar ut några böcker till mig. Började läsa Brott och straff på tåget hem och hittils har jag läst 50 sidor. Räknar faktiskt med att vara klar om 10 dagar, den är förvånansvärt lättläst och spännande från första början. Tur det, för jag har några tegelstenar kvar att arbeta mig igenom den här terminen.

Var såklart tvungen att utöka min redan översvämmande garderob medan jag var i Stockholm så det blev två stickade tröjor från Myrorna (helt fantastiska, borde lägga upp bilder) och en runda på Weekday-rean.

Ikväll har jag tillbringat två timmar med Anna-Maja i telefon. Vi läste skumma jobbannonser. Sen åt jag makaroner med spenatsås och läste lite mer.

Har ingen som helst lust att gå och lägga mig. Men det funkar inte att vara uppe hela nätterna längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0