Searching is killing me

Godmorgon på er. Idag skiner solen och jag spelar min sommar-playlist på högsta volym. Den här morgonen har jag ätit fil med päron, banan, valnötter och honung, ett kokt ägg och delikatessknäcke med guacamole. Skulle jag få äta en enda sak resten av livet skulle det nog bli guacamole. Jag kokade en stor kopp glöggte och tittade på ett avsnitt av Du är vad du äter, är grymt fascinerad av det ibland.
Nu ränner jag runt och städar, ska åka till Stockholm om ett tag och fira världens bästa 10-åring. Kalas är kul.

Kommentarer
Postat av: D

Guacamole är typ guds gåva till människan!

2011-04-11 @ 12:06:46
Postat av: Erika/Erka Perka

Guacamole till frukost lät först lite skumt men vid närmare eftertanke - varför inte!?! :-)

2011-07-04 @ 22:11:13
URL: http://erkaperkasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0