Inställda lektioner och träningstankar

Ojdå... Min favoritledare har visst kommenterat. *gulp* Kolla här.

Dagen har varit lite underlig men finns det några dagar som inte är det egentligen? Speciellt om man går i Sp3, varannan lektion är ju förfan inställd. Jag hade naturkunskap och latin och Birgitta var sjuk så vi hade ingen svenska. Då passar Andreas och jag på att gå och fika och när vi kommer tillbaka till engelskan säger vår engelskalärare att vi kan gå hem och jobba. Kul, verkligen.

Nu sitter jag och funderar på när jag ska gå och träna. Medelpass kl 16 eller step kl 17.30? Det lutar åt medelpasset faktiskt, då är jag hemma redan kl fem och kan ät lite mellis efter det, just nu är jag verkligen inte hungrig. Step är ju å andra sidan mycket roligare...

Btw, köp inte marshallowsticks på Espresso House. De är ganska tråkiga. Blir säkert mycket godare om man gör själv.

Kommentarer
Postat av: anna

de bildades på sjuttiotalet, finns inte längre. men youtuba du =)
kram

2008-03-11 @ 15:36:21
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: David

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller att höra av er.

(Ta med fördel borta detta meddelande efter att ni läst det.)

2008-03-11 @ 16:32:21
URL: http://www.adoperator.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0